Nekaltas marketingas ar paslėptas poveikis?
- Informacija
- Parašyta Antradienis, 2013 rugsėjo 10 06:39
- Autorius Aurimas Perednis
- Peržiūros: 6200
Apie tai įdomiai diskutuoja mano Facebook draugai. Ačiū labai „Alitai“ ir „Publicumui“ už parodytą dėmesingumą. Dėkodamas prašau visų nesiųskite niekada man to paštu, nes apkraunate nemažu rūpesčiu kaip visa tai siuntėjui atgal sugrąžinti.
Visai neseniai esu savo bloge apie panašius dalykus rašęs:
http://www.aurimoblogas.lt/257-teises-sviesuolis-lawrence-lessig-apie-korupcija-ir-demokratija.html
Nuomonė apie dienoraštį
Kai visokie realybės šou rodo ne tik tą šou, bet ir šou apie šou rengimą, tai galima tik juoktis iš jų tokios realybės. Nėra jos ten ir tiek. Bet kai žurnalistai, kuriais mes pasitikime, realiai pasakoja ne tik apie laidos rengimo užkulisius, bet ir pasirengimo jai etapus, susitikimus, vakarienes, pokalbius ir vertinimus, man jau dabar aišku, kad tokio skaidrumo ir atvirumo Lietuvos žurnalistikoje dar nebuvo.
Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius
Pilnas straipsnis: Skaidri, atvira ir interaktyvi – tokia galėtų būti visa Lietuvos žurnalistika »
Skaitytojų komentarai:
Regina: "Žurnalistai eidami tuo skaidrumo ir atvirumo keliu toli nenueisite, todėl kad išpliurpiat valdžios paslaptis ir tampate nepatikimais. Dėl to negausite užsakomųjų laidų ar straipsnių...ką valgysite??? Ot baigsis tuoj jūsų bravūra...".
Beata: "Politikai nekalbėdami su savo žmonėmis kuriasi sau priešus. O tai - strateginė klaida.".